duminică, 7 octombrie 2007

This is the new shit

Apai cand este sa fie rau... e rau. Cand incepi ceva prost, prost ramane. Cand esti prost, prost ramai. Cand esti disperat sa iti iasa ceva bine, nu poate decat sa iasa ceva dezamagitor.

Vineri ar fi trebuit sa am parte de o seara relaxanta si distractiva: o bere, niste prieteni si un Dzeu care sa ma uite acolo. Da nu am avut cu cine sa ies fiindca toti aveau deja un alt plan. Asa ca m-am dus acasa si am bagat niste muzica deprimanta Bob Dylan –Sound of silence si David Bowie pana am adormit.

Sambata m-a mancat in fund sa merg la SIAB. Asa ca am petrecut doua ore jumatate blocata in trafic. Si nici macar Sepultura-Ratamahatta, Marilyn Manson-This is the new shit si Rammstein-Du hast nu m-au calmat.

Am ajuns la Salonul International Auto Balcesc si am parcat undeva intr-un camp si am intrat in corturile circului. In corturi bineinteles aglomeratie mare si foarte cald. Am scanat rapid cateva standuri, am incercat sa ma apropii de cateva masini dar am renuntat pentru ca mereu erau alti zeci de cocalari mai intrazneti decat mine care monopolizau locul trangandu-se in poza cu gagicile obosite de pe acolo sau se urcau pe caluseii Honda pentru fotografii.

De acolo m-am dus la concert la Muse cu gandul optimist de a intra pe stadion. Dar si acolo erau niste cozi enorme si nici urma de loc de parcare. Probabil daca nu ma incarcam negativ de la SIAB as fi avut rabdare sa ma calc in picioare si sa gasesc un garaj in fata caruia sa parchez. Din nou: Sepultura-Ratamahatta, Marilyn Manson-This is the new shit si Rammstein-Du hast care tot nu m-au calmat.

Ca un ratat, m-am dus la Kokalartek mall sa vad un film si sa mananc un KFC. Bininteles ca am stat o jumatate de ora sa gasesc un loc de parcare si o alta jumatate de ora sa gasesc un scaunel. Am plecat si de acolo fara KFC, fara film. Din nou Sepultura-Ratamahatta, Marilyn Manson-This is the new shit si Rammstein-Du hast nu m-au calmat.

Si am ajuns intr-un final la aceasi terasa unde imi fac veacul in timpul saptamanii.....

Duminica nu am mai incercat nimic. Am stat in casa si am reluat piesele din weekend. Luni ma duc la serviciu si o sa ma gandesc la weekendul viitor si o iau de la capat...

Are you motherfuckers ready for the new shit?
Stand up and admit it, tomorrow's never coming
This is the new shit
Stand up and admit it

11 comentarii:

Jason spunea...

ma bucur ca ai mai venit si tu cu un post nou...credeam ca nu te mai ocupi de blog...oricum vroiam sa iti spun ca imi plac foarte mult ideile tale...si noi cei din "laobere" chiar apreciem posturile tale. Nu stiu daca ti-a zis Olteanu in alt comment, dar noi ne-am mutat pe alt domeniu. Daca mai vrei sa ne citesti ne gasesti pe www.laobere.com. :)

Anonim spunea...

cata incarcare negativa, doamne...nu e bine la corporatisti, din punctul asta de vedere. uite, la noi, unde nu ne-am luat decat o parte din jumate de salariu si deci nu am avut nici bani nici chef de cine stie ce in weekend lucrurile sunt mai relaxate. un fel de "ma-doare-n-cur".
ma gandeam ca o sa incepi sa nominalizezi oameni care au avut alte planuri, dar, pfiu, am scapat
hai ca iesim noi la un cico la ceva sau poate un bowling sa ne mai scada chestia aia in care ne doare :D

Anonim spunea...

draga elmer, de unde atata tristete? sure, prietenii tai dumped you when you needed them the most, sure, te muncesc aia de la renault zi si noapte si da, e adevarat, cata are o slujba mai bine platita la care programul incepe de la ora 12!

but whenever you feel bad, just think that you could be hanging out cu dna mioara trying to give you an ING card!

Anonim spunea...

mai nou trying to sell you an ING private pension :))

Anonim spunea...

E traumatizată din copilărie. Din vremea cand îşi petrecea ziua de naştere singură, fără prieteni. (remember..?!)

Anonim spunea...

hei! prietene!!

numai noi avem voie sa facem glume legate de ziua lui nasa, ok?!

btw, miha, cand ne aduci agapitosi? :D

Mihaela spunea...

ca de obicei! primesc de la voi incurajari si numai urari de bine. oricum ma refeream la prieteni nu la oameni rai care m-au scos din agenda si din lista de ym, doar pt ca eu castig si arat mult mai bine decat ei. si vad ca iar ati inceput sa ma atacati sub anonimat.....va plictisiti rau pe acolo de cand nu mai sunt eu cu glumele mele bune.
numai jason mi-e prieten adevarat! ma si lauda, a observat si ca nu am mai postat...by the way am modificat linkul...ms

Anonim spunea...

bre, io nu stiu cine, sub protectia anonimatului, da in matale, nasha, ca noi nu ne permitem sa facem din astea decat pe fata. iar io nu am avut niciodata numarul tau de telefon, deci nu pot fi acuzata ca l-am sters din telefon :)))
cat despre ym, sa fi dat poate delete din greseala, ori ceva in genul asta
mwahhahahahhahaha

Anonim spunea...

plimbare?

(a se citi "agapitosi?")

Anonim spunea...

eu nu inteleg de ce aceasta ana nu este cenzurata pe acest blog...

Anonim spunea...

domnule, o sa para ca o apar pe ana, and actually I am doing it, whahahahahah, dar nu numai ca nu trebuie sa o banam, ea fiind sustinatoarea principala a lui elmer fudd si practic sursa de inspiratie a acestui blog, dar nu mai trebuie sa lasam comentarii anonime. sa avem curaj macar sa ne alegem un nickname or something.