luni, 8 octombrie 2007

Elmer's ass

Cand ajungi sa mananci in metrou chiar daca aerul e imputit si te mai si repezi pe un scaun in jurul caruia pute de iti muta nasul inseamna ca esti foarte obosit si probabil ar trebui sa iti regandesti planul tau de a lucra inca 30 de ani pentru altii.

Daca stai pe scaun si nu ai nimic altceva de facut decat sa te holbezi la oamenii din metrou, e clar ti-ai stricat ziua! Daca ai ajuns la concluzia ca toti oamenii sunt urati. Nu poti fi decat intr-un singur loc: printre oameni!

Se implinesc 3 luni de cand merg pe aceasi ruta si azi a fost prima oara cand in sfarsit am vazut si eu un baietel mai sexi cu care sa imi clatesc ochii vreo doua statii. Nu ca as fi vreo caprioara in calduri, dar pur si simplu trece timpul mai repede cand stii ca exista si oameni frumosi in jurul tau. In general oamenii care arata bine te calmeaza. Stii ca exista si ceva frumos prin jurul lor si implicit si multe alte lucruri frumoase in jurul tau. Ca doar nu s-o termina in jurul altuia acolo unde incepe in jurul meu.

Nu mai exista nici un dubiu trebuie sa imi iau un mp3player! I-river sau Sony?

4 comentarii:

Jason spunea...

pai cand ajugi sa privesti calatoria cu metroul in felul acesta....clar iti trebuie un mp3player....iti recomand SONY :)

Anonim spunea...

trei luni au trecut, bre? pfiu, ce repede trece vremea fara tine...aaa, asta, eu zic ca trebuie neaparat sa iti iei un mp3 player, christ, ma mir cum abia acum ti-a venit ideea asta. eu asa supravietuiesc in metrou de ani buni, mai cu telefonul, mai cu mp3 player-ul. nu vezi ca mai toti prin metrou sub 30 de ani au casti in urechi?
numa sa nu te apuce cheful de dans si sa nu te poti abtine :)

Mihaela spunea...

pai jason nici nu imi imaginez ca altcineva ar putea privi calatoria cu metroul ca o plimbare relaxanta cu barca.
corina tre sa te gandesti ca plecarea mea a coincis cu un nou pas in viata ta probabil de aia a trecut asa repede.....si sunt sigura ca nu ti-ai revenit nici acum dupa plecarea mea.

Catalin Margescu spunea...

Bre te-au asimilat ăştia de la corporaţie în aşa hal că nu-ţi mai arde nici măcar să mai citeşti şi tu o carte bună în metrou şi să ne-o recomanzi şi nouă cum făceai odată. Vrei să-ţi iei mp3 player să asculţi the new shit, sau Korn cu Wakeup Rage or hate or watever...