miercuri, 10 octombrie 2007

Pentru ca Adam nu a mancat tot marul

Daca ar fi sa scriu sau sa vorbesc toata viata despre lucrurile de kkt ce ma inconjoara as putea sa monopolizez toate discutiile si sa umplu pagini intregi. Cel mai greu este sa vorbesc despre ceea ce imi place. Chestie pe care am tot repetat-o ca un papagal pe blogul asta.

Weekend-ul trecut (nu asta cu the new shit) am fost la Herculane si chiar mi-a ramas gandul acolo. Daca nu m-ar desparte de locul asta 380 km m-as duce acolo in fiecare weekend.

Probabil am si imbatranit! Dar in acelasi timp e ceva cu locul asta si mi-e greu sa explic de ce ma atrage asa mult. Descris in cateva cuvinte: o atmosfera imaculata chiar daca sunt gunoaie pe jos...

Parca e gradina aia a lui Adam si Eva! Oameni goi scaldandu-se in balti cu apa calda in mijlocul naturii la 7 grade. Corturi in care se fac masaje..Lume relaxata, nepasatoare si dezinhibata. Nimeni nu se grabeste, nu se steseaza, nu cauta confort, nu se scarbeste de WC-urile din mijlocul padurii, de igrasie, de conditii minime, nimeni nu se fereste sa se dezbrace dupa un copac. Nimeni nu consuma decat strictul necesar: pui si cartofi prajiti.

Locul asta are un adevarat potential fotografic. Dupa doua zile de stat acolo m-am hotarat sa imi iau un aparat de fotografiat semiprofesionist si sa ma intorc acolo. Uneori sunt lucruri care nu se pot povesti si atunci nu iti ramane decat sa le tragi pe o hartie fotosensibila. Sa le ai mereu cu tine atunci cand ramai blocat in trafic sau cand te trezesti in mijlocul unui hypermaket hiperagitat pentru ca nu stii ce sa mai indesi in cos.

Sunt doua locuri unde poti face bai termale. Unul e in hotel Roman, un loc decrepit pentru ca locul ala nu a mai fost reamenajat de pe vremea cand era bunica fata. Dar are si locul asta farmecul lui pentru ca ai o terasa unde poti iesi din piscina gol, noaptea la 7 grade si sa bei o bere rece. Si un alt loc, la 4 stele, decent dar mai micut, unde poti sa stai singur si sa canti "Nesun Dorma" pentru ca nimeni nu te aude si se aude mai bine decat la dus.

Fie ca alegi sa stai singur si sa canti sau alegi sa faci baie si sa te retragi pe terasa sa privesti stelele, raul si intunericul si sa asculti tacerea tot relaxant este.
Si de aici o noua obsesie: Bob Dylan and Paul Simon- The sound of silence

Hello darkness, my old friend,
Ive come to talk with you again,
Because a vision softly creeping,
Left its seeds while I was sleeping,
And the vision that was planted in my brain
Still remains…..
Within the sound of silence.




Pentru cei care nu sunt asa atrasi de termale, mai sunt si alte lucruri de vazut pe acolo.
Langa Herculane e un oras interesant, Orsova care mie mi se pare un oras atipic tarii noastre. Case de-a lungul Dunarii care au aceasi arhitectura si dau foarte bine de la departare. Tot pe acolo sunt Portile de Fier, chipul lui Decebal incrustat in stanca, Cazanele mari si mici...si multe alte peisaje frumose.

17 comentarii:

Anonim spunea...

ne-ati inchis cu postul asta, doamna. chiar nu gasesc nimic spiritual de zis despre herculane.

Anonim spunea...

corina, preia legatura!

Anonim spunea...

eu pot sa zic multe lucruri, de pe acolo e fostu meu barbat. am o poveste misto de la baile sulfuroase de acolo, cu unii care au intrat in apa aia imputita sa se faca bine la sele, or whatever, si dupa aia, exact la noua luni, au avut un copil. ati facut si voi baie la sulfuroase?????

Anonim spunea...

am uitat sa zic ca facusera baie iarna...acu poate se intelege de ce exact la 9 luni s-a intamplat ce s-a intamplat, din categoria de ce sunt mai mult copii nascuti vara :)
io totusi nu inteleg cum nu le-a mutat nasul din loc, sa nu mai zicem si alte parti ale corpului, misorul ala...

Anonim spunea...

corina, nasha a fost singura (??!), cata a ramas acasa.

Anonim spunea...

sper ca nasha n-a facut baie cu altcineva la sulfuroase, pentru sele!

Anonim spunea...

saracu catalin, ce pot sa zic...

Anonim spunea...

oricum, am inteles de la amicii aia ai mei ca ies copiii geniali dupa sulfuroasele astea, oricum ar fi parintii lor. macar atata

ps. nasha, nu mai fac comanda, am uitat sa iti spun, ca nu am cu ce

Catalin Margescu spunea...

Huăăăă!!!

Anonim spunea...

bre, io credeam ca Cata, scuzata-mi fie cacofonia, nu citeste blogu asta niciodata, altfel nu mai intram in discutia asta spinoasa si vorbeam numa cu nasha pe messenger, ce naiba, doar ma stiti ca-s discreta...

Mihaela spunea...

voi cand nu gasiti nimic spiritual de zis aruncati cu noroi in cei care pot spune si lucruri frumoase. si iar m-ati dat de gol [frown]

Anonim spunea...

dar noi nu gasim niciodata nimic spiritual de zis, nasha, ce naiba...
oricum, serios vorbind, chiar e frumoasa zona aia, am facut un revelion acolo, la dunare, a fost frumos.
si stii ceva, noi nu vrem si nici nu putem sa fim spirituali, noi vrem sa fim si suntem doar oameni ai muncii. ai muncii facute la misto.

Anonim spunea...

aveti idee ce tratamente se fac la Herculane???

Mihaela spunea...

habar nu am, dar oamenii spun ca e o apa miraculoasa buna la toate. io stiu doar ca e un loc frumos si relaxant...
dar mai multe detalii gasesti pe aici http://www.baile-herculane.ro/site/nouvellepage5.htm

Anonim spunea...

seriossssssss! nici nu-mi trecea prin cap!

Anonim spunea...

:)) ce input destept! (@anonim 2)

Mihaela spunea...

ce anume nu-ti trecea prin cap? ca-i miraculoasa apa aia de pe acolo? sau ca e apa pe acolo? seriosss nu vad seriosul in postul meu sau al tau.