Am vazut ca a avut succes postul meu cu reclamele, toata lumea a vrut sa fie creativa (inclusiv eu) si a vrut sa isi etaleze calitatile de copywriter nedescoperit si nenascut (sau renascut) asa ca voi continua pe aceasta tema. Am gast pe net un concurs organizat de iqads (eu cred ca de fapt e mana Leo Burnett sau nasul Leo Burnett aici). Ideea concursului nu-i rea: promoveaza si incurajeaza publicitatea necoventionala. Chestia asta imi miroase mai degraba a campanie sociala pentru bietele branduri locale care au avut parte numai de invechita publicitate conventionala.
Concursul se adreseaza in special celor care au cantat slogane la dus dar si celor care au cantat live. Castigatorii vor avea parte de un premiu material infim dar compensat cu reputatia dobandita in urma unei expozitii in “La Motoare”. In proiect sunt de asemenea implicati si agentii de publicitate si brand manageri ceea ce pare un lucru de mare angajament. Nu, nu vor sa fure idei. Vor sa educe publicul, agentiile de publicitate si viitori copii minune ai industriei. Si chiar daca ar fura copiii ar trebui sa se simta bine si sa realizeze ca de unde a venit o idee buna or sa mai vina si alte sute idei la fel de bune.
Pana aici suna bine. M-am apucat sa citesc cu mult entuziasm propunerile pionierilor pe care aceasta societate a brandurilor se bazeaza ca ii va schimba destinul si nu stiam daca sa rad sau sa ma intristez fiindca eu chiar tin la brandurile noastre (care or fi alea) si vreau sa le fie bine. Nu am avut rabdare sa citesc mai mult de 30 asa ca nu pot afirma cu tarie daca exista speranta sau nu. Majoritatea oricum nu au inteles ce inseamna publicitate neconventionala cu toate ca li s-a explicat clar ca vor avea ca mediu terasa La Motoare cu totate bogatiile ei: WC, bar, scari, hot, lift, scaune, mese etc. Cand au propus spoturi probabil se gandeau la mici scenete jucate acolo pe terasa. Nu mai pun ca ideile nu se pupa deloc cu personaltatea brandului. Dar “think out of the box” poate fi inteles si ca “think way out of the brand box.”
Perlele:
Pentru Coca Cola Light - “un gust care ma priveste”: Cutii nebranduite, gri sau albe. Daca sunt multe se observa…
Problema asta ne priveste pe noi toti
Cateva banci subrede pe terasa. primul care se aseaza cade cu banca. cel mai destept cedeaza. citeste cotidianul si fii mai destept ca banca!
Catavencu sigur se aseaza pe aia buna…
In lift sa fie postat un print, cu urmatorul mesaj: "Avertisment! Inainte de a va bloca in lift, cereti permisiunea domnisoarelor care va insotesc. Exceptie: barbatii care folosesc AXE."
Numai sa nu ma blochez cu tine ca tare m-as plictisi
"Vine un tip intr-un club(local whatever) isi ia o bere blonda si un coniac. Soarbe cu pasiune insa cand ajunge la jumatatea sticlei apare o femeie blonda si ii trage o palma puternica apoi ii striga tipului: Nu ti-e rusine ma!!!? Apoi pleaca val vartej cum a si venit. (bine , aici se poate regiza in diferite feluri). Apoi un ecran negru cu berea in centru si textul (sau mai bine vocea) : Berea e facuta sa fie consumata singura.Tocmai d'aia ne plac blondele geloase."
Studiile arata ca 85% dintre barbati prefera blondele geloase
AXE- Un tip deloc atractiv incearca in disperare sa gaseasca deodorantul care va face toate femeile sa intoarca capul dupa el. Intra intr-un magazin transpirat tot si incepe a proba toate deodorantele existente acolo. La un moment dat vine o femeie superba urmata de cativa barbati ce
carau baloti de Axe in magazin. " Take it easy, baby…..Take it easy!", ii zice femeia si ii intinde deodorantul Axe . Axe, creat pentru barbati, adorat de femei
Asta se potriveste mai bine la hartie igienica.
Mesele acoperite cu fete de masa albe (textil sau hartie, carton..) iar in centru un print, gen poza, cu: “soimul patriei”, “pionierul”, sticla de lapte cu gura lata, nea Ceasca, un cret cu paru’ mare si pantaloni evazati, o dacie 1100, o clasa de scoala cu tabloul lui Ceasca pe perete..chestii de genu’ asta. Si deasupra pozei sau intro parte mesajul: “Cei mai frumosi ani”
Poate pentru tine au fost cei mai frumosi ani fiindca tactu avea frigider si plapuma de inginer.
Pentru TABU - “Cea mai curajoasa revista pentru femei”:
Se da o revista unei tipe de la fiecare masa si in ea o “macheta” de carton pe care daca o aduci in dreptul ochilor si o suprapui peste un barbat din fata ta de la o anumita distanta te bufneste rasul pentru ca acea macheta consta intrun corp de barbat foarte paros (si fata va fi a unuia de pe terasa) sau un piept de barbat cu sutien sau sani sau orice “corp” de origine feminina.
Pe mine deja ma bufneste rasul….
Si cam asta a fost singurul ok:
In toaleta, pe clanta usii un tag “OCUPAT. OMO. Murdarirea este buna”
Fie ca cel ma bun sa castige!
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
13 comentarii:
Am pus si eu doua:
#
Catalin Margescu wrote:
“Tu si Tuborg”
Pe banci sunt desenate cercuri in pozitia in care se apreciaza ca s-ar aseza oamenii. In interiorul cercurilor scrie “Tuborg”. Pe masa, paralel cu cercurile de pe banca sunt desenate cercuri cu diametrul aproximativ al unei sticle de beri. In interiorul cercurilor de pe masa scrie “Tu”.
Posted 27 Jul 2007 at 09:58 ¶
#
Catalin Margescu wrote:
“Adidas”
(m-ar fi ajutat sa pot posta o schita)
Undeva pe terasa se marcheaza pe jos un “teren” pentru saritura de pe loc: linie de start si linii gradate pentru diferite distante, sa ziceam de la 1.20m pana la 2m si ceva. La linia de maxim se deseneaza sigla Adidas si sloganul “Impossible is Nothing”; — tinerii se vor intrece in saritura de pe loc (vor face pariu pe beri, care sare mai lung)
Posted 27 Jul 2007 at 10:38 ¶
mie imi plac ideile lor, aia cu blonda geloasa e chiar buna, probabil tu esti doar o bruneta invidioasa
Totusi mi se pare putin dubios concursul. Nu reusesc sa decodific exact scopul lor.
Intotdeauna e un scop ascuns la mijloc.
nasha, e vara, hai sa scrii si tu chestii mai fun.
ca de ezemplu: un concurs de mancat porumb fiert si efectele lui asupra participantilor, sau un concurs de baut bere cu heliu (daca tot vorbiseram de reclame), sau, stiu eu, un concurs de orientare turistica la metrou...balarii din astea.
ana, back me up here, please
corina imi plac ideile tale, ar trebui sa participi la concursul ala, sigur te-ai descurca mult bine decat ceilalti, bine ca pana si ana cred ca s-ar descurca mult mai bine decat ei
dupa aia cu heliul s-a facut deja reclama dar nu mi-au dat niciun ban nesimtitii.
eu nu voiam sa dau idei, voiam sa te incit sa scrii un post super super funny, sa radem sa ne cocosam pe aici. u know u can do it. si ai si un weekend la dispozitie.
adica vrei sa spui ca nu-ti placu ultimul.
corina asta e un blog serios al unui om serios daca vrei bascalie uite-te pe http://suntanasisuntblonda.blogspot.coom
om serios my ass..si incepusesi atat de bine.
iar tu, ana, sa iti faci blog fara sa ne spui sa contribuim si noi acolo, cu o poza compromitatoare de la petrecerile din redactie, ce naiba
am si io un blog nou: www.vreauinconcediu.inhawaii.com
vedeti-va de barna din ochi si dupa aia vorbiti de paiul din ochiul altuia
cornel, iar postezi anonim? ce s-a intamplat cu artisticul Cornel M.? cu "the kids, the flowers, the rainbows"...
de ce dai cu barna in fasole?
@corina: multumesc, am luat cuvantul. intr-adevar, postul asta e de tiramisu, cum mi-ai zis tu pe hol la tigara.
nu i-as fi zis daca nu ar fi bagat faza aia cu blogul suntblonda, care a fost below the belt, ca eu n-am zis nimanui cum ea era invidioasa pe tine ca esti mai desteapta, pe freak ca e mai sexy, pe mine pentru ca am stil, s.a.m.d.
anonimule, nu stiu altii cum sunt dar eu nu am in ochi decat o mica scama si da cred ca sunt mai creativa decat unii pseudo creativi, de ex mi-a si venit in minte o idee. Pe fundul sau pe peretii vasului de WC sa fie un abtibild cu imitatii de urme de kkt pe care sa scrie Dero Scoate cele mai frecvente 99 de pete. Desigur are si Corina idei de genul asta...
ISUS VINE!
Trimiteți un comentariu