luni, 15 octombrie 2007

Duşul

As da zece iesiri la bere cu prietenii pentru o masa in familie. Nu
stiu la altii cum e, dar eu cand merg la intrunirile astea de familie am un comportament de maniaco-depresiv. Ma trec toate sentimentele in cateva ore. Incep
mai intai cu un sentiment de revolta: "Aveam atatea de facut in
Bucuresti, atatea planuri mi-au dat astia peste cap!". Apoi
sentimentul de resemnare: " Acum ca sunt aici ar fi bine macar sa
incerc sa ma simt bine si sa profit de faptul ca e mancare buna".
Sentimentul de regret: "Ce bine era cand eram toti! Mi-as fi dorit sa
fie si ea aici". Nostalgia: "Acum zece ani nu ma gandeam la rapoarte
si proiecte!" Dragostea: "Ce m-as face eu fara ei?". Modestia si jena:
"Pai eu ma ocup de ...stii..atunci cand...e ca si cum ai face...".
Regretul: "Da si eu as vrea sa ne vedem mai des!", Regret din nou:
"Stiu ca e batran, stiu ce simte dar si mie imi este greu". Tristete:
"Da stiu ca ea vroia sa fim toti aproape". Resemnare:"Multumesc, nu
mai vreau inca o portie. Ok, mai puneti inca o portie". Afectiunea:
"Foarte buna ciorba!". Lasitatea: "Da, vreau si vin si fructe si
legume si placinta.".
Tristete: "Hai ca noi plecam! La revedere!"


Melodia saptamanii: Redhead Blonde-Falling Man

I know what I know
And all I know is that I fell
If only I could walk through the wall
Then maybe I would tell you who I was
Yet I am just a man still learning how to fall

4 comentarii:

Abu Saif al-Andalusi spunea...

Interesting blog
Mine is http://elbaluartedeoccidente.blogspot.com/
Luis

Anonim spunea...

o sa trec peste jignirea din "as da 10 intalniri cu prietenii..." si o sa notez ca se vede ca ai fost iarasi pe la ploiesti, micule elmer.

cirese? pere? anything?

Mihaela spunea...

si oricum tu nu bei bere, asa ca nu faci parte din acei "prieteni".
iar eu am rude la pitesti nu ploiesti. :) prietena? pff

tenis?

Anonim spunea...

da, doamna, numai ca nu stiu cand :((

luni seara? fugim amandoua mai devreme de la lucru si ne fugarim pe banda?

vezi ca trebuie sa porti bustiera de la mine si colanti!